6 august 2012

Aproape un an

A trecut aproape un an de cand nu am mai impartasit ceva pe acest blog.

Din pacate am vrut sa renunt la acesta din cauza faptului ca poate pentru unii nu ma ridic la anumite asteptari. Am intrat din nou pe acest blog din nostalgie si iubire pentru carti. CHiar daca nu am mai scris aici nu inseamna ca nu am citit. Lectura a facut parte din viata mea aproape in fiecare zi (pacat ca timpul nu permite mai mult). Am sa incerc sa fac un review, desi este cam greu, dar promit ca am sa mai scriu. Macar sa fiu pentru voi o mica inspiratie in materie de titluri. Toate cartile pe care vi le notez au fost citite cu mare placere si astept oricand de la voi noi idei si titluri. Imi place sa descopar zilnic o noua carte, o noua lume si o noua poveste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu