13 august 2012

Piticul Diavolului - Contesa Dash


Am terminat de citit si aceasta "cartulie" scrisa de contesa Dash. 

Recunosc faptul ca am cumparat-o doar pentru ca m-a atras titlul, despre autor nestiind ceva anume. Iata ca am aruncat o privire scurta si rapida pe google si am vazut ca de fapt aceasta Contesa Dash este de fapt romanciera Anne Gabrielle de  Cisternes de Courtiras (o perioada traind si in Moldova impreuna cu George Sturdza). Revenind la carte mi s-a parut un pic haotica, ma gandesc ca poate nu a fost tradusa tocmai bine; putin greoaie si cu multe personaje. Surprinzator pentru o carte atat de mica. Derularea intamplarilor se face foarte repede dezvaluind in final o poveste ...sa zicem interesanta. 
Ca si concluzie la post-ul meu scurt nu pot spune ca m-a emotionat sau ca mi-a dat o stare speciala. Astept sa o recitesc peste cativa ani poate o voi privi din alte puncte de vedere. 
Pana atunci ..continuam lecturile :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu