8 august 2012

Castelul Groazei - Eden Phillpotts

O carte cumparata de la anticariat doar dupa denumirea titlului. M-a atras foarte tare, mi-a starnit curiozitatea imediat asa ca am cumparat-o fara sa stau prea mult pe ganduri. Cand citesti titlul te gandesti sau cel putin m-am gandit la un castel al groazei, al fantomelor, duhurilor rele sau a vreunei creaturi malefice. Este destul de subtire, deci pentru cei carora nu le plac cartile groase, v-o recomand pe aceasta.
Am terminat de citit foarte repede, am devorat-o de-a dreptul; pe tot parcursul cartii am trait cu o impresie, cam ce v-am zis mai sus, duhuri rele sau fantome, iar la sfarsit sa aflu cu stupoare ca era vorba de cu totul altceva. Credeti-ma cand va spun ca aceasta carte a avut un final la care nu ma asteptam chiar de ma intrebai sau ma puneai in fata a 10 variante. FOarte interesanta, am ramas placut impresionata. SCurt si la obiect, concisa, plina de intrigi, suspans, adrenalina, extrem de interesanta. As reciti-o de foarte multe ori cu mare placere chiar daca imi aduc aminte ca si cum ar fi ieri finalul cartii. :)
Sper ca v-am trezit interesul macar un pic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu