9 august 2012

Frankenstein - Mary Shelley

Acum un an imi fusese recomandata aceasta carte de catre o persoana a carei viata a fost intotdeauna plina de carti, de toate felurile. Admirand-o foarte mult si urmandu-i sfatul am cumparat aceasta carte (tot de la anticariat :)) ) si m-am pus pe citit. Dupa cum probabil stie toata lumea din diverse ecranizari te astepti la o creatura cu acest nume si o serie de intamplari mai putin placute. Mi s-a parut destul de interesanta, total diferita fata de toate filmele (inca un motiv in plus sa citesti cartea inainte de orice), nu lipsesc intamplarile neplacute dar cu siguranta vei ramane placut surprins cand vei afla ca de fapt toate cunostiintele tale despre acest subiect - sau aproape toate - sunt false sau eronate. Fiecare capitol m-a pus pe ganduri, incercam sa imi inchipui ce cam ce se va intampla in urmtoarele pagini dar nu reuseam mereu.
Asa cum mie mi-a fost recomandata la randul meu v-o recomand si voua. Merita citita.
Spor la treaba ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu