3 octombrie 2011

Memoriile Diavolului - Frederic Soulie


Am dat din intamplare peste acest titlu in biblioteca mea si mi-am adus aminte cu mare placere de vremea in care am citit-o. Sincer nici nu as stii cum sa incep decat cu un sfat si anume : cititi acest roman si cu siguranta veti dori sa o recititi intrun alt moment din viata voastra. Este superba, te tine cu sufletul la gura, abia astepti sa dai pagina dupa pagina pentru a afla ce se intampla mai departe.
Urateniile societatii sunt descrise de catre diavol in amanunt, ne arata exact cum a fost lumea si cum multele moravuri nu se pierd indiferent de perioada. Il poti numi "Roman negru" dar cu siguranta te va incanta. Sunt patru volume micute, am reusit sa dau de acest roman din intamplare, am citit un review si m-am decis sa il citesc imediat. Inca de la inceputul primului roman m-a captat si m-a tinut in suspans pana la finalul celui de-al patrulea volum. Sper sa il cititi si sa ramaneti ca si mine cu o impresie cat se poate de buna :)

Un comentariu:

  1. Mai stie cineva ca acest roman a aparut in 1985 sub denumirea CASTELUL DIN RONQUEROLLES, in 2 volume ? Oricum, fata de alte carti celebre in anii 80 despre aceasta inca se vorbeste.

    RăspundețiȘtergere