13 octombrie 2011

Lynda La Plante - "Bella Mafia"


O carte pe care am citit-o pe vremea cand aveam 14 - 15 ani este aceasta "Bella Mafia" de Lynda La Plante. Daca ma gandesc acum cred ca era un pic nepotrivita pentru varsta mea insa pot spune ca am citit-o pe nerasuflate. Probabil ca cititi aproape acelasi lucru la fiecare carte pe care "o scot la inaintare" insa exact asa si este. Imi place foarte mult sa citesc si cred ca daca m-ar lasa cineva pe o insula pustie cu o biblioteca imensa langa mine as fi cea mai fericita. Dar sa revenim la ale noastre, dupa cum spuneam legat de aceasta carte, si acum imj amintesc foarte clar o scena in care doi copii din clanul Luciano sunt omorati. Putin infiorator pentru acea varsta insa toata actiunea este extraordinara si merita citita aceasta carte. Sunt sigura ca vreti sa aflati cum femeile din clanul Luciano isi vor razbuna moartea sotilor lor.
Am citit pe un site intr-o zi ca aceasta carte a fost si este considerata o carte de o valoare la fel de mare ca si "Nasul'. Hmm... Nu stiu ce sa zic, sincer, nu pot contesta acest lucru oricum sper sa o cititi si voi. Cred ca pana la urma am sa o recitesc si eu :). Sunt curioasa oare cum o voi "privi" acum, dupa 9 ani :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu