13 octombrie 2011

Anne Rice - Cronicile Vampirilor


Citite cu sufletul la gura. Chiar daca pare pueril pentru unii sa citesti carti cu vampiri eu cred ca merita citit orice gen care iti pica in mana. Foarte tare seria, mi-a placut foarte mult si le-am descoperit din intamplare, cand am vazut pentru prima data filmul "Interviu cu un vampir". Curioasa cum sunt din fire m-am gandit sa citesc cartea sa vad cum este si uite asa i-am prins gustul urmand sa citesc vol 2, 3 s.a.m.d. Volumul 6 mi s-a parut cel mai plictisitor si anume "Vampirul Armand", a fost singura carte pe care nu am citit-o pana la capat (deja dupa 3 sferturi citit am zis ok deja e prea mult nu mai pot). Mi s-a parut captivanta seria (lasand la o parte vol 6), nu mai spun faptul ca nu se compara cartea cu filmul (vezi Regina damnatilor - Queen of the damned), acela din urma fiind o combinatie intre vol 2 si 3 dar din care a iesit o mica varza. Daca te incumeti sa citesti aceasta serie trebuie sa te astepti la faptul ca vei da peste niste pasaje destul de ...."incinse" si unele putin cam scarboase insa sunt sigura ca vei trece peste ele cu usurinta. Vi le recomand cu caldura.

6 comentarii:

  1. Book-a-holici pare un titlu genial :D , nu stiu de ce nu il folosesti in titlul blogului actual... oricum super ideea, super blogul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos. Mi-as fi dorit sa fi avut timp pentru a-l actualiza :(. Ceva idei legate de carti care merita citite ai? Sunt in cautare de noi titluri. Astept sugestiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca se poate face o statistica a cartilor bune, pt ca daca as face-o ar fi o statisca ar cartilor bune care m-au inspirat sau impresionat pe mine, probabil tocmai asta e farmecul lecturii, te regasesti si te inspiri. Insa fiecare e diferit si fiecare se regaseste in carti diferite. Eu fiind inginer, admir lectura si o apreciez intr-un mod putin mai mecanic, in sensul ca ii urmaresc utilitatea, insa tot ingineresc vorbind orice fel de lectura are o utilitate. Aici putem enumera o dezvoltare a vocabularului, probabil o argumentare mai buna in orice fel de situatii, o logica mai buna. Insa intr-o societate ca a noastra lucrurile care te pot imbunatati au ajuns pt unii lucruri inutile, si uite ca vedem efectele, suntem in top la analfabetism, la boli venerice, la avorturi si multe alte lucrui generate de retard. Educatie care s-ar putea face prin simpla lectura...(sa ma scuzi pt aberatii recalcitrante, uneori am tendinta sa explodez pe teme de acest gen). Mult succes si la cate mai multe lecturi, de orice fel!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi o statistica "personala" a cartilor bune. Imi pare rau insa ca nu mai exista multa lume care apreciaza o carte buna. E "bine" ca sunt in top ziarele de scandal si anumite reviste. Sper totusi ca fiecare sa gaseasca in acest blog macar un titlu care sa ii atraga atentia. :) Multumesc pentru urare. La fel si tie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mereu mi-am dorit sa citesc toata seria, dar nu am gasit-o pe toata. Tu cum ai facut rost de ea? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna. Nu am gasit toata seria intr-un singur loc. Am stiut ordinea lor si am inceput sa caut la diverse edituri. Cel mai greu gasesti volumul 5 dar nu imposibil. Cauta pe internet si sigur le vei gasi pe toate.

    RăspundețiȘtergere