14 septembrie 2011

Primul post


Un prim articol, un prim gand. M-am decis sa imi fac un al doilea blog dar de aceasta data despre carti. Ii invit pe toti pasionatii de lectura sa isi lase aici un gand, o parere, o recomandare a unei carti care i-a impresionat sau pur si simplu le-a placut. Imi place foarte mult sa citesc iar visul meu este sa detin o biblioteca imensa sa pot citi orice carte, oricand, la orice varsta, descoperind un alt sens al acesteia in diferite etape ale vietii. Dar pana atunci ma multumesc sa lucrez la asta.
Dupa cum este specificat si in subtitlu, poate spun prostii sau poate nu insa imi doresc sa descoperim impreuna cat mai multe lucruri frumoase si care sa ne infrumuseteze, macar putin, viata asta agitata.
Nu voi incepe sa enumar toate cartile pe care le-am citit pana acum sau sa le fac un review si nu am o regula anume :)

Un comentariu: